пятница, 11 января 2013 г.

Չակ Պալանիկ

1.      Վեց վայրկյանից դու ինձ կատես, բայց վեց ամսից դու կդառնաս ավելի վատ գրող:
2.      Ցուցակը նաև սեր և ատելություն է ներառում:
3.      – Դա սովորական երևույթ է,- դու ինքդ քեզ պնդում էս, որ մարդուն սիրում ես, բայց իրականում նրան օգտագործում ես: Սիրո համար մենք մշտապես ընտրում ենք ինչ-որ այլ բան:
4.      Նպատակը այն չէ, որ հավետ ապրես: Նպատակն այն է, որ ստեղծես որևէ հավիտենական բան:
5.      Եթե որևէ մեկը քո կյանքը փրկում է, ապա նա հավետ քեզ կսիրի:
6.      Մարդիկ մոռանում են, որ անհայտության ճանապարհը նույնպես առաջին քայլերից է սկսվում:
7.      Ձեռնպահությունը ինքն իրենով նորմալ երևույթ է,- ասում է Դենին, բայց ես պատրաստվում եմ ապրել այնպես, որ ուղղակի վատություն չանեմ, այլ  ինչ-ոև լավ բան անեմ: Հասկանու՞մ ես:
8.      Հաճախ աղբի դեմ պայքարելու լավագույն տարբերակն այն է, որ հրաժարվես այն մտքից, որ դու քեզանից մեծ արժեք ես ներկայացնում:

Комментариев нет:

Отправить комментарий